2007/05/14

AURKEZPEN PERTSONALA.

Ni, Janire Omar Guenetxea deitzen naiz eta Aulestin ( Bizkaian) jaio nintzen 1986ko abuztuaren 7an. Batxilergo ikasketak bukatu nituenean erabaki nuen, Haur Hezkuntzako ikasketak egitea eta jadanik, azken kurtsoa bukatzen ari naiz.

Naiz eta oraindik kurtso bukatzeko hilabete batzuk falta, hasi naiz datorren urtean zer egin nahi dudan pentsatzen, lanera joan edo bestela ikasten jarraitu. Eta azkenean, bigarren aukera horretan zentratu naiz eta Eskoriatzara (Mondragon Unibertsitaera) joango naiz Heziketa Berezia ikastera.

Ikasgaiari dagokionez, ni eta uste dut beste asko ere mundu berri baten aurrean aurkitu garela, blog bat egiterako orduan. Baina aitortu beharra daukat, mundu honetan zenbat eta gehiago barneratu, geroz eta gusturago eta seguruago aurkitu naizela.

Azkenik aipatu ahalik eta blog interesgarriagoa sortzen ahalegindu naizela eta espero dut zuen gustukoa izatea. SARTU BELDURRIK GABE ETA GOZATU!

No hay comentarios: