Gizartean bet curriculum bat hezkuntza arutuarekin harremandu izan da, ikasleek eta batzuetan irakasleek, garatu beharreko eduki, abilezia eta balioak jasotzen dituen dokumentu gisa ulertu izan dugu, hermetikoa gizartearengandik hurrundua.
Baina prozesu honetan hezkuntza arloko eragileetatik at ere, herritarren, herri eragileen eta oro har, herritar guztien parte-hatzea bermatu eta ahalbideratzea ezinbestekoa da. Zer nolako pertsonak hezi nahi diren, zer nolako jendartea sortu nahi den etorkizunera begira, eta beste hainbat erabaki hartzearen erantzunkisuna ez dagokielako soilik adituei, pedagogoei eta irakasleei; herritarrei ere badagokielako.
Horrez garrantzia ikusirik, Udalbiltzak, Euskal Curriculuma Herritarren Ekarpena izeneko prozesua jarri zuen martxan 2005ean. Jasotako ekarpenak asko eta ugariak izan ziren eta 2006an aurkeztu zituen Donostian, Kurtsaal aretoan egin zen ekimen batean.
Horrez garrantzia ikusirik, Udalbiltzak, Euskal Curriculuma Herritarren Ekarpena izeneko prozesua jarri zuen martxan 2005ean. Jasotako ekarpenak asko eta ugariak izan ziren eta 2006an aurkeztu zituen Donostian, Kurtsaal aretoan egin zen ekimen batean.
Oraindik, jasotako ekarpen, iradokizun horiek, lehenego hurbilpenak baino ez dira eta beste prpposamen batzuekin borobildu beharko dira. Hala eta guztiz jasotako erantzunak antzekoak izan dira: gizarte eragileek batez ere, hezkuntza ez-formalari eman zioten garrantzia, komunitateari, gizarteari. Gizarte eragileek bereziki, modu apal batean, balioen ekarpenean garrantzia dutelako, auzolanean hezitzen dituztelako haurrak, lan egiteko moduan...
Horregaitik ikusten du Udalbiltzak garrantzitsua, Euskal Curriculumaren porzesuan herrian parte-hartzea.
Horregaitik ikusten du Udalbiltzak garrantzitsua, Euskal Curriculumaren porzesuan herrian parte-hartzea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario